Julpizza

En sak till, jag vaknade imorse till ett sms som på ett ungefär sa:

Snö! Glad eller ledsen?

Och när jag kollade ut genom fönstret så snöade det för fullt. Det va blandade känslor kan jag väl säga. Trevligt med snö, men den är ungefär en månad för tidig. Lyckligtvis smälte den bort tills jag skulle hem från skolan igen.

Nog om det! Vad jag ville komma till (apropå snö) va att när jag satt och surfa runt lite på lunchen idag hitta jag den här artikeln i Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8003663.ab

Tydligen försöker en restaurang i England införa en julpizza med traditionella julmatspålägg.
"Den engelska läckerheten dryper av allt som finns på det brittiska julbordet. Kalkon, tranbärssås, potatis och andra läckerheter." Det är vad det står i artikeln. Nu va det några år sen jag åt en traditionell engelsk julmiddag, men det vattnas faktiskt lite i munnen när jag läser det. Tyckte det verkade intressant så jag tänkte bara tipsa om det.

Vad borde man ha på en svensk variant tycker ni?



Don't forget to kiss your cook!
/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0