Kanelbullens dag

Jag hoppas att ingen missade att det var kanelbullens dag i måndags!
Det gjorde i alla fall inte jag, så i söndags var jag över till Nhina och Robin med en massa människor som samlades för kombinerat bullbak och inflyttningsfika.

Här kommer det bilder!

Smet blandas!

I brist på brödkavel fick en flaska rycka in (fungerade utmärkt, för er som undrar).


Före ugn....


...i ugnen...


...efter ugnen!

Till slut blev det fika med nybakta bullar, te och mjölk. Måste erkänna att bullarna ersatte middagen för mig och vissa andra. Men det känns som att om det någon dag på året är okej så lär det vara på Kanelbullens dag!



Fick med mig ett gäng bullar hem, så i måndags följde det med en påse till skolan som jag bjöd runt på. Bullar är bra grejer!

Är det förresten någon mer som är sugen på semlor?


Don't forget to kiss your cook!
/Micke

Kommentarer
Postat av: Nhin

Bullar är riktigt bra grejer!



(Jag lånar en bullbild eftersom du var duktig och tog kort ^^)

2010-10-06 @ 10:24:33
URL: http://tuyetn,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0