Tentapepp



Det här praktexemplaret hittade jag på ICA idag när jag va och handla. Jag vet att det va länge sen jag la upp något nytt recept, men jag har varit upptagen med inlämningsuppgifter, pluggat till tentorna och helt enkelt varit för lat för att lägga upp något nytt. Men oroa er inte, jag har fortfarande fotat alla nya recept jag provat på, så jag har ett lager med recept att lägga upp (bland annat paj, lejon-o-köttbullar och jelloshots!), vänta ni bara.

Imorn har jag i alla fall min sista tenta för perioden så ikväll peppar jag med lite färsk mango.

Det gyllene guldet!

Och ja, ni läste rätt. Tentan är på en lördag. Visserligen försvinner själva konceptet med "helg" under tiden innan och under tentaveckorna så det är inte så himla farligt. Däremot blir inte vilan lång, för på måndag börjar nya kurserna direkt. Men men, så är det på universtitetet. Man vänjer sig!



Vem behöver en fruktskål när man har en mangoskål?


Nu ska jag ta och sova så jag orkar upp imorn. Har satt två olika mobiltelefoner och en lillebror på att väcka mig i tid imorgon.
Om inte jag har sovmorgon ska såklart inte han heller få ha det...


Så lycka till ni andra som råkar ha högskoleprovet imorn!



And don't forget to kiss your cook!
/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0